לקראת שחרור החטופים: נתניהו, גלנט וגנץ יעדכנו בפרטים

    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on לקראת שחרור החטופים: נתניהו, גלנט וגנץ יעדכנו בפרטים
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת העסקה לשחרור חלק מהחטופים המוחזקים בידי ארגון הטרור חמאס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והשר בני גנץ יקיימו בהמשך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בה יעדכנו את הציבור בפרטי העסקה.

    בישראל צפויים לקבל בשעות הקרובות את שמות החטופים שישוחררו מחר בערב. על פי התכנית,‏ נציגי צבא יגיעו לנקודת האיסוף ברצועה משם הם יצאו דרך אחד המעברים לישראל, ‏שם מסוק צבאי יפנה את האזרחים לאחד מבתי החולים בארץ.

    בתוך כך, בכיר חמאס מוסא אבו מרזוק אישר בראיון לרשת אל-ג'זירה, כי הפסקת האש ברצועת עזה תחל מחר בשעה 10:00 בבוקר. בנוסף, מקור בחיזבאללה מאשר כי הארגון יהיה מחויב להפסקת האש, אם ישראל תהיה מחויבת אליה גם כן. לדבריו, כל הסלמה ישראלית בדרום לבנון או ברצועה במהלך ההפוגה, תוביל לתגובה מצד חיזבאללה.

    במערכת הבריאות נערכים לקליטת החטופים: מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב התייחס היום להיערכות המערכת לקליטתם. לדבריו, מערכת הבריאות נערכת בכל המעטפת הנדרשת. יש עבודה מתואמת עם הצבא וכוחות הביטחון. בר סימן טוב הוסיף "אנחנו מבקשים מבחינה ציבורית להניח לחטופים. הם יזדקקו לשקט ולסביבה המוכרת להם למשך זמן ממושך".

    כלי תקשורת בסוריה טוענים כי ישראל תקפה מחסן אמצעי לחימה ומטרות טרור באזור הבירה דמשק. על פי הדיווח, מערכות ההגנה האוויריות הופעלו ויירטו כמה טילים. נזק נגרם לרכוש.

    חמש רקטות שוגרו בצהרים לעבר העיר שדרות ויישובים נוספים בעוטף עזה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שלוש רקטות ושתיים נפלו בשטחים פתוחים. בחסדי שמיים אין נפגעים ולא נגרם נזק.



    0 תגובות